اسلایدر

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 19 صفحه بعد

مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم


۩♥۩ ☻ باختــــــــــــــــــم ☻ ۩♥۩

۩♥۩ ☻ باختــــــــــــــــــم ☻ ۩♥۩

 پست ثابت

خداییش خیلی نامردین میایین نظر نمیدین

 

 دوستان این آیدی منه هر کی دوس داشت ادد کنه s4j4d@yahoo.com


اگر از زبان من رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من... گناهم را ببخش .... حلالم کن و بعد دعایم کن

 شبیه آن مسجد بین راهی تنهایم,. هرکسی هم که می آید میشکند.....هم نمازش را و هم دلم را.... و میرود

دوستت دارم چه بیایی اینارو بخونی چه نخونی چه منو بخوای چه نخوای مینویسمو میگم که دوست دارم آخرین به روز رسانی 1391/04/23

مثلا دیروز تولدم بود یکی از بدترین روزای زندگیم بود


من از یاد عزیزانم دمی غافل نمیمانم، نمیدانم عزیزانم زمن یادی میکنند یا نه!

دررفاقت با وفا بودن شرط مردانگیست،ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت میشوند

گل نشکفته در باغ امیدم / ز باغ زندگانی قصه چیدم

ندیدم من ز دنیایم وفایی / به قلبم غصه و غم را چشیدم . . .

 



نظرات شما عزیزان:

يگانه
ساعت11:30---25 ارديبهشت 1391
درطوفانهاي زندگي باخدابودن بهتراز ناخدابودن است

هانیه
ساعت12:37---24 ارديبهشت 1391
سلام و درود بر داداش سجاد به خدا من این چند وقته خیلی کار داشتم نتونستم بهت سر بزنم میسی بهم دوباره سر زدی برای اینکه ناراحت نشی من لینکت کردم بازم بیا پیشم

زهره
ساعت18:49---23 ارديبهشت 1391
قصد سفر دارم
می خواهم بروم
همراه با خط سفید وسط جاده
که مرا تا انتهای دور با خود می برد
من میروم تنها
بار خاطراتم سنگین است
می روم و می دانم بهار نزدیک است
خسته ام ، آنقدر که دلم میخواهد برای مدتی بمیرم
اما نه … من بدون تو می میرم
میخواهم بگویم و دستم بنویسد
مینویسم تا خیالم از دست یادت رها شود
اما باز از میان سطرهایم سر بیرون می آوری
میدانم تا ابد خیالت مرا رها نخواهد کرد



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در جمعه 25 ارديبهشت 1398برچسب:,ساعت 3:25 قبل از ظهر توسط محمد سجاد|


آخرين مطالب
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» چرت و پرت
» شعر عشقولانه با عکس
» سخت ترین کار دنـــیا ؛ بی محلی کردن به کسیه که با تمـــام وجـود دوسش داری … !!!